Altijd Wehkamp. Sinds 1952. Voor Wehkamp

Een totale merktransformatie voor een retailicoon dat er altijd is geweest – en nu relevanter is dan ooit.

Retail Strategie Branding Campaigning

Met zo’n 75 jaar aan retailervaring weet Wehkamp als geen ander wat Nederlandse huishoudens nodig hebben. Groot geworden als postorderbedrijf en geliefd om de iconische catalogus, was Wehkamp een van de eersten die bij ons thuis bezorgde. Dankzij die geschiedenis kent het online warenhuis de Nederlandse cultuur én ons dagelijks leven door en door. Dat opgebouwde vertrouwen maakt ze onderscheidend in de competitieve markt van mode en wonen. Met Wehkamp weet je dat je slaagt. Altijd. Dat ene woordje werd de basis voor een nieuw merkplatform. Altijd Wehkamp zet het merk opnieuw op de kaart: eigentijds, herkenbaar en nog relevanter. Het eerste hoofdstuk van onze samenwerking bestaat uit een nieuwe positionering en pay-off, een opgefriste visuele identiteit en de ultieme always-on campagne. 365 dagen per jaar. Altijd Wehkamp.

Meer werk