We zitten allemaal vast. Vast in een systeem dat ons verslaafd houdt aan fossiele brandstoffen. En dichter bij huis, vast in oude energiegewoontes. Snelle oplossingen bestaan niet, maar Vattenfall neemt stappen om ons ervan te bevrijden.
Vanaf het begin van onze samenwerking met een van Europa’s grootste enegriemaatschappijen, hebben we twee petten op: we maken creatief werk, nieuwe proposities en content. En we brengen het Vattenfall merk tot leven in de lokale markt. Van de grootschalige Nederlandse adaptatie van de spraakmakende internationale Break Free campagne en het vervolg op hun loyaliteitsprogramma, tot het lanceren van een kleine campagne voor een revolutionair windpark.
Van grote, meeslepende ATL campagnes tot kleine, slimme activaties helpen we Vattenfall om hun merk op de juiste manier tot leven te brengen. Dus toen ze een van de grootste windparken in de Noordzee gingen bouwen, deelden wij dat nieuws met een kleine campagne die op luchtige manier de innovaties verpakt in veelgehoorde klachten over windturbines.
We gebruiken onze stroom dag in dag uit, maar het juiste contract kiezen kan soms best ingewikkeld zijn. Helemaal nu er met beleidsveranderingen meer opties dan ooit zijn. Daarom hebben we een digitale campagne ontwikkeld die Vattenfalls contractopties zo helder mogelijk maakt.
Vattenfall is een Zweeds merk, maar ook de leidende energiemaatschappij in Nederland. Reden genoeg dus om het meer aan te laten sluiten bij de Nederlandse klant door seizoen na seizoen de beeldbank uit te breiden.