Wij tonen graag onze creatieve spierballen. Daarom hebben we een opgefriste merkidentiteit en lanceringscampagne ontwikkeld voor Creative Gym, waarin we zien dat creativiteit te trainen is.
Er werd landelijk op cultuur gekort en het theater landde aan de verkeerde kant van de zaaglijn. Maar er was hoop. We ontwikkelden een campagne om de stad te overtuigen het theater uit de brand te helpen, met succes.
Wilderway maakt natuurherstel investeerbaar. Daarom ontwikkelden wij een geheel nieuwe merkidentiteit die laat zien hoe zij de rigide wereld van geld samenbrengen met de wilde wereld van de natuur.
Het recht raakt aan bijna alles. Geen wonder dus, dat Van Doorne haar pijlen richt op de grote transities die nu plaatsvinden. Deze positie hebben wij doorvertaald in een vernieuwde merkidentiteit.
We haalden Urban Arrow weg van de tech en zetten de realistische gebruikerservaring centraal. We omschreven de bakfiets voor wat ‘ie echt is: je nieuwe auto, je werkbus of je honds favorietje dagje uit.
We maakten een nieuwe merkidentiteit voor het leidende banenplatform van Duitsland. Meer kleur, meer karakter en een sterkere focus op wat het belangrijkst is: banen.